Digitalni inkubator je osmišljen na način da pruža različite usluge vođenja zadataka, projekata, računa, kadrovske administracije i ostalo.
Vodite evidenciju radnika, kreirajte ugovore o radu, bilježite radne sate, izostanke, godišnje, bolovanja. Kreirajte plan rada te nadgledajte vaše poslovanje.
Započnite kreiranjem vaših projekata, otvorite radne naloge i vodite evidenciju zadataka. Bilježite sami svoje aktivnosti, unosite kupce i korisnike. Sve podatke bilježite grafički i tablično bez straha od gubitka podataka.
Pomoću CRM-a ili alata za upravljanje odnosima s kupcima upravljajte jednostavno i uvjerljivo. Spremajte sve Vaše dokumente na jedno mjesto, unosite Vaše kupce i korisnike.
Vaš Digitalni sudac u radu je upravo ZOR. Saznajte što raditi, a što ne raditi u poslovanju. Zaštitite se na vrijeme i unaprijedite Vaš posao.
Nudimo Vam provjerene i točne materijale iz naše Škole poduzetništva i Škole programiranja. Ukoliko ne znate kako voditi svoj posao ili kako informatički ojačati ured, naši materijali znaju.
Ukoliko želite brzo i jednostavno navigirati između različitih alata, kliknite na gornju lijevu ikonu (s tri crte) i odaberite proizvod. Ondje se nalaze sljedeći proizvodi:
Imaš neke nejasnoće u vezi korištenja same aplikacije? Postavi nam pitanje u kontakt formi i mi ćemo ti sve objasniti. Pogledaj nalazi li se možda slično pitanje u sljedećem djelu:
U index stranici se nalazi evidencija radnika, ondje možete još doći klikom na radnici pa u padajućem izborniku na radnici. Potom klikom na ime i prezime radnika otvarate podatke o svakom radniku.
U kadrovskim servisima kliknite na rad, potom na padajućem izborniku odaberite plan rada gdje dodajete plan rada. Evidenciju sati možete vidjeti pod rad klikom na evidencije operativa.
CRM je alat koji služi za upravljanje odnosima s kupcima. Dodajte Vaše kupce i bilježite aktivnosti prodaje. Unosite dokumente, račune, naloge i čuvajte sve na jednom mjestu bez straha od gubitka podataka.
Pod projekt menadžment, klikom na Zadaci RN vidimo sve zadatke, tko je zadao i tko je zadužen. Klikom na polje u tablici Radni nalog vidimo id od veznog radnog naloga i klikom na taj id vidimo sve zadatke sortirane po određenom radnom nalogu.
Na desnom dijelu ekrana nalazi se podnavigacija, ondje kliknite na pravilnici i onda na kvadrat gdje piše "pravilnik o evidenciji". Otvorit će vam se nova podnavigacija gdje imate padajuće izbornike evidencija radnika i evidencija rada.
Zagreb, Savska cesta 41 / 13 kat
lovric@kadrovi.hr
+385 01 36 32 309